LinkedIn porta 13 anys fidelitzant als seus usuaris i superarà els 700 milions en el 2019. Tindre un perfil professional a LinkedIn es una de les millors apostes en la xarxa 4.0 i, es, sense dubte la millor arma per els negocis, buscar aliances i fer, en definitiva, creixa les vendes de la seva empresa.
Disposar d’una estratègia a LinkedIn que et doni visibilitat en el teu sector/segment de mercat es la gran aposta que com empresari i/o directiu has de fer en aquesta xarxa social, i per això el “networking” a LinkedIn, amb altres professionals, es fonamental per fer creixa les vendes de la teva empresa: nous contactes que es transformin en nous clients.
¿Què et recomanem potenciar a LinkedIn?
Disposar d’un perfil que mostri com ets i que ambiciones
Es la primera imatge que veuran altres professionals de tu i de l’empresa que representes, pel que ha de mostrar rellevància combinant imatge i text.
Hi ha tres components essencials del perfil: el “banner”/foto, el titular i el extracte, ha on hem de relacionar de forma seqüencial el que ambiciones, el que coneixes, el que aportes i experiències d’èxit. En definitiva, que qui vegi el teu perfil comprengui en quina mida tu pots resoldre la seva necessitat.
Posicionar-te en els grups d’interès per la teva empresa
Posar-te en contacte amb el teus clientes a través dels grups a on es trobin o els del teu sector de negoci. Es un dels valors que aporta LinkedIn: la segmentació, que et permetrà posicionar-te de forma efectiva. En els grups trobaràs professionals que comparteixen un interès comú i d’aquesta manera fer “networking” i facilitar el contacte que es converteix en una venda en el futur.
Activar la pàgina d’empresa i la de productes i/o serveis
Pots crear la teva imatge d’empresa i vincular les diferents línies de negoci, productes i/o serveis mostrant una breu informació d’aquestes a través de imatges i text. Com podràs publicar actualitzacions sobre les novetats de la teva empresa i productes a LinkedIn, generaràs valor de forma continua i tenint l’opció d’enllaçar aqueta pàgina amb la teva web.
Aquesta aposta per el marketing de continguts que fa LinkedIn t’ajudarà a obtenir contactes professionals, a activar el “networking” i mostrar les novetats de la teva empresa, els seus productes i serveis, per aconseguir més clients que facin creixa les vendes del teu negoci.
A Linx Consulting, oferim formació per utilitzar LinkedIn com una de les eines clau de la web 4.0 que permet els nostres clients incrementar les seves vendes.